Visi vaikai yra individualūs, smalsūs ir aktyvūs. Grupėje sudarytos galimybės vaikų saviraiškai, kūrybiškumui, individualiems gebėjimams ugdytis. Grupės erdvė suskirstyta į centriukus: Menai: menų erdvėje ugdomas vaikų kūrybiškumas, smalsumas, vaizduotė bei iniciatyva. Čia vaikai tyrinėja įvairias raiškos priemones. Statybiniai žaidimai: statybinius žaidimus vaikai žaidžia pavieniui arba grupelėmis su įvairių dydžių ir formų kaladėlėmis. Kalba: mokymąsis kalbėti – natūralus biologinis vyksmas, kurį galima apibūdinti kaip tam tikroje kultūroje perduodamus kalbos įgūdžius. Vaikas turi pasijusti kalbėtoju, skaitytoju, rašytoju. Gamta: gamtos tyrinėjimų erdvėje vaikai tyrinėja, ieško, stebi juos supančią aplinką, fauna bei flora. Stebėdami ir eksperimentuodami jie bando suprasti pasaulį. Vaidmeniniai žaidimai: spontaniška, savarankiška veikla, kurios dėka vaikai patikrina, išsiaiškina, praplečia savo ir aplinkinio pasaulio suvokimą. Matematika ir konstravimas: vaikai mokosi skaičiuoti, lyginti, lavina loginį mąstymą.
Mes esame vaikučiai,
Smalsutės ir smalsučiai.
Gudraujam, išdykaujam
Ir su visais draugaujam.
Priedainis:
Kodėl ir vėl, ir vėl?
Mums viskas įdomu?
Kas? Kur? Kodėl ir vėl?
Labai labai smalsu.
Mes norim sužinoti,
Kodėl žvaigždelė tviska?
Kur skrenda boružėlė?
Kodėl gėlė nuvysta?
Autoriai: žodžiai E. Tolvaišienės, V. Aleksandravičiūtės, muzika E. Tolvaišienės